Waldenfont..

Waldenfont kan du laste ned de fineste historiske fonter. De har funnet frem til gamle, autentiske skrifttyper, slik som for eksempel "Wild West Press", "The Civil War Press", og "Old German Script", og gjenskapt de slik at vi kan laste de ned. De har blant annet blitt brukt av/til National Geographic Books, ESPN Magazine, konsertplakater, reklamer, og kanskje også en blogg for alt jeg vet..



Vil du for eksempel bruke håndskriften til Shakespeare? Trykk her

  

Eller hva med håndskriften til en fra Salem under hekseforfølgelsen i 1692? Trykk her.


Eller hva med Gutenbergs bibelske håndskrift? Trykk her.



Kommentarer

  1. Takk for den koselige kommentaren på bloggen min og for at du viste meg veien inn til den flotte bloggen :-) Ser jammen ut som du er like stolgal som meg hehe. Jeg sjesker også på eames stolene.

    Klem fra Caroline

    SvarSlett
  2. Tusen takk for gode ord, det setter jeg stor pris på:):)

    Takk for font tips:)
    Nydelig blogg du har:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hilsener hos meg! Jeg la meg til som følger hos deg. Her var det mange nyttige tips!! Jeg kommer veldig gjerne tilbake her:)
    ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Hei, Ja gamle skrifter er morsomt! Takk for koselig hilsen. klem Siv

    SvarSlett
  5. Alltid morsomt å leke seg med forskjellige skrift typer. Takk for tips!

    SvarSlett
  6. Tusen takk for tipset=)!!! Jeg får aldrig nok fonter;)!! Der må jeg inn og kikke=)! Iskrem oppskriften må jeg se om jeg får prøvd, ser kjempe god ut!!

    Ha en herlig uke!
    Klemmer!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord til meg! Det setter jeg stor pris på :) Ha en fortsatt fin dag!

Populære innlegg