Julekalenderidé

Shane Brox har laget en julekalender for Redd Barna som vil glede mange sjelder, både hjemme og borte.. Julepakkekalender består av 24 små poser med materiell, limpistol og lim. I tillegg gjenbruker man småting som de fleste har hjemme, slik som doruller, melkekartonger, plastlogg, bomull og liknende. Hver dag kan man gå inn på Redd Barna og få tips og inspirasjon. Kalenderen koster 389 kroner, og den kan kjøpes på Redd Barna sin nettside, Panduro-butikkene, eller i Princess-butikkene. Jeg vet jo at min 4 åring vil heller vil sitte og pusle med dette sammen med mamma eller pappa hver dag enn å få en liten sjokoladebit. Men så var det det med at mor eller far må sette seg ned og prioritere å bruke tid på dette hver dag i den travle førjulstiden...




Kommentarer

  1. Dette var eit kjempetips! Minstemann hos oss elsker å sysla med slikt, og han skal bli kunstner når han blir stor altså - eventuelt fotballspelar ;) Adventskalenderen har vore ei utfordring for oss dei siste åra, men me har gjort det slik at me har litt aktivitetar nokre dagar, som pepperkakebaking, pynting, bowling, kino osv. og så får dei gjerne eit par sokkar, ny bokser, snop i helgene og innimellom så får dei litt kjekkare ting. Me har som tradisjon at me ser Alene Hjemme 1. desember og Alene Hjemme II 2. desember, og det er like kjekt for gutane som for oss. Då blir det popcorn og julebrus uansett kva dag det er ;)

    Kjenner at eg gleder meg til jul eg!

    Klem Eli

    SvarSlett
  2. Mange goder idéer! Nå som jeg har mammaperm kan jeg jo også ta meg tid til slike kreative kalendergaver :)
    Jeg elsker jul!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord til meg! Det setter jeg stor pris på :) Ha en fortsatt fin dag!

Populære innlegg