Juleduft på 1-2-3

Jeg liker å komme ned i stuen og kjenne lukten av jul i førjulstiden, men duftlys og duftoljer kan bli litt vel intenst i et lite hus. Derfor tyr jeg til de mer naturlige løsningene, og fyller en kaffekopp med kaffebønner (jeg liker egentlig ikke smaken av kaffe, men jeg elsker duften av nykvernet kaffe), nellikspikre og kanel. Det gir bare et hint av god lukt i stuen. Når kvelden kommer legger jeg en kanelstang og noen nellikspikre på peisen og kjenner juleduften bre seg.







Kommentarer

  1. Hei! Så koselig at du fant inn til meg, og ville bli følger! Eg har lagt meg til her! Kjempekoselig blogg! Håper det går bra med dykk, og at det blir ei stund til nest sjukehus-tur!

    Ha ein fin måndag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Ja, håper virkelig det nå kan bli en førjulstid fri for sykehusbesøk..
    Titter snart innom deg igjen!

    SvarSlett
  3. Ååå så gøy du la igjen en koselig mld hos meg slik at jeg fant inn hit! Masse flott inspirasjon her, veldig lurt med å legge nellik og kanel på peisen...det må testes ut!!! Legger meg veldig gjerne til som følger his deg :)
    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  4. Hei hei

    Tuusen takk for koselig hilsen inne hos meg - og så kjempekoselig at du vil følge meg. Veldig koselig blogg du har - legger meg til hos deg også så høres vi :)

    Og så knall gode duft tips du gir oss - veldig smart og jeg kommer garantert til å "herme" etter deg der.

    ønsker deg en flott mandag
    klem Anita S

    SvarSlett
  5. Hei
    Duften av jul er så deilig. Lurt tips å legge noen kanelstenger og nellikspirer på peisen for å la duften bre seg i huset.
    Fin adventsstake i innlegget under!
    Og koselig blogg. legger meg til som følger hos deg jeg.
    Ønsker deg en god mandag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Så gøy med så mange hyggelige hilsener, og ikke minst at dere vil følge bloggen min! Det setter jeg stor pris på :)
    Kveldshilsen fra Eva

    SvarSlett
  7. Å så lurt, jeg også liker luften av kaffe. Dette er nok trikset for å få julestemning. Takk!

    SvarSlett
  8. Kan tenke meg at det der lukter fantastisk godt!! Kanel og kaffe - mine favoritter!! Både på lukt og smak:)

    SvarSlett
  9. Sååå lurt :) Jeg er heller ingen kaffedrikker, men liker veldig godt lukten, så dette var et supert tips :)Legger meg som følger her jeg..

    SvarSlett
  10. SV: Koselig du likte bildene og bloggen min, det er alltid koselig med nye følgere og ønsker deg hjertelig velkommen hit igjen :)
    takk for koselig kommentar, det setter jeg pris på!

    fortsatt god kveld til deg også :)
    klem Mari

    SvarSlett
  11. Hei på deg og god betring til Husfrøymannen! Så god ide ang. kaffien :) Eg har nett begynt å drikka kaffi, og likar berre sånn "snope" kaffi med melk og oboy i. Har også kjøpt litt kanelstenger, stjerne anis og nellikspiker som eg har dryssa over mosen på adventstaken - dufter så fint atte. Eg likte veldig godt adventstaken dåkas, den var skikkelig koselig. Og det er jo så viktig at ungane får vera med og bidra, det er stas.

    Klem Eli - ny og begeistra følgjar :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord til meg! Det setter jeg stor pris på :) Ha en fortsatt fin dag!

Populære innlegg