Flettehjerte..

Huset begynner sakte, men sikkert å bli julepyntet, men jeg prøver å styre unna de sterke røde fargene før litt nærmere jul. Men blått og hvitt er greit! Jeg og Storesøster satte oss ned med saks og papir (og idéer fra et nykjøpt blad) og prøvde å lage litt julestemning. Desverre måtte boken "Fålkeskikk" (kjøpt for 10kr på ryddesalg på biblioteket) ofres.. Men den har blitt reinkarnert som julekurver og fugler, så det må da være bedre enn å støve bort på et loft..





















Tusen takk til alle dere som har lagt dere til som følgere den siste tiden! Og takk for så mange fine kommentarer!
Det setter jeg stor pris på!
Ha en fortsatt fin dag, alle som er innom her i dag!

Kommentarer

  1. Åhhh, de kurvene var jo utrolig tøffe :)Kanskje jeg må ta denne ideen etter deg ;)

    Ha en flott dag..

    Beste hilsen

    Fru Thronsen

    SvarSlett
  2. hei takk for koselig kommentar,nydelig julepynt der har laget..
    ha en vakker dag

    SvarSlett
  3. nydeleg pynt!

    takk for din fine kommentar :)

    -linn

    SvarSlett
  4. Herlig pynt!! Korgene blei jo kjempelekre!
    Ha ein super tirsdag! Klem Helene

    SvarSlett
  5. Tusen takk för koselig kommentar på min blogg!
    Det var en väldigt fin blogg du har med massor med läcker inspiration - så jag har lagt till mig som följare hos dig!

    Ha en fin kväll! Här blir det soffamys inne medans det stormar ute...
    Kram Joy

    SvarSlett
  6. så enkelt och så fint ...*ler

    Hälsningar från Göteborg.
    Pernilla

    SvarSlett
  7. Kjempe fin julepynt, så flinke dere er=)!

    Ha en herlig uke videre!
    Klemmer!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord til meg! Det setter jeg stor pris på :) Ha en fortsatt fin dag!

Populære innlegg