1.søndag i advent..

..og adventskransen er klar! 



Mose, lyng og sopp ble sanket på skogturen sist søndag, og tallene rundt adventslysene lå i postkassen sammen med et interiørblad på fredag. Storesøster på 4 år var flink og hjalp til med å velge ut hva vi skulle pynte med og hvor det skulle plasseres, så det ble jo et interessant resultat sånn estetisk sett.. Men jeg har jo bare insett at etter at jeg fikk barn må jeg noen ganger la mitt pyntekontrollbehov bli litt tilsidesatt av barnas ønske om å også få lov til å bidra i juledekoreringen..


Men Storesøster syntes at det var veldig fristende å leke at sauene var på skogtur...

Kommentarer

  1. Så flott adventskrans:) Morsomt med dyrene;)

    Tusen takk for hilsen hos meg:) Du skrev at du la deg til som følger, men tror du glemte det;)
    Legger meg til her hos deg:)

    God 1. advent:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  2. Neida, jeg var på listen din jeg.. :) Hmm.. men da vet jeg ikke helt hva som har skjedd..
    Ha en fortsatt fin 1.søndag i advent!

    SvarSlett
  3. Hei hei!
    Takk for fine ord hos meg :-)
    Så koselig du ville følge meg videre.
    Å JA jeg likte meg her hos deg
    og gleder meg til å følge deg videre!

    Så søt adventskrans med små dyr på da :-)
    Det var en koselig idee.....
    Gøy i gjøre sånne ting sammen med ungene.
    Kjenner å på den at man må gi litt slipp
    og la det være litt ertter ungenes tone å når det pyntes til jul :-) Men det er sannelig ikke lett hihi...

    Fortsatt fin 1.søndag i advent.
    Jeg skal ha en liten giveaway hos meg i kveld
    og du er hjertlig velkommen til å bli med ;-)
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. Så herlig da!! Synes det ble en kjempe fin adventskrans og storesøster har vært flink=)!

    Ha en deilig adventstid!
    Klemmer!

    SvarSlett
  5. de där blev ju supergulligt :)
    å missa nu inte.....

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter.....
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  6. Så fint du har gjort det til advent:) Morsomt med de søte små dyrene i kransen:)

    Takk for hyggelige ord inne hos meg, jeg har lagt meg til som følger av Husfrøy også:) Vi blogges!

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  7. Takk for alle hyggelige hilsener, og for at så mange av dere også ville følge bloggen min videre!
    Ha en fantastisk dag!

    SvarSlett
  8. Superskjønn! Utrolig kult med dyrene! Tipper de hadde blitt populære lekekamerater her også :)

    Lise

    SvarSlett
  9. For ein herlig adventsstake! Skikkelig kjekt at du blei med på utfordring inne hos oss :)
    Ha ein fin dag!
    Klem Helene

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord til meg! Det setter jeg stor pris på :) Ha en fortsatt fin dag!

Populære innlegg