Pus sin nye stol..

Vi kjøpte jo en gammel lenestol til husbondens LP-hjørne, men i det samme pus så den ble hun forelsket. Og der har hun sovet siden da..Når jeg skulle ta bilde av den krevde prinsessen min å være med. Hun har fått tildelt noen av høstens bassilusker og husfrøyen er derfor hjemme fra jobb i dag for å tørke snørr, gi pinex i juicen og se på barnetv.. Stolen minner meg om noe olderfar hadde hjemme i stuen sin og jeg liker spesielt godt beina på den. Tror ikke vi vil male den, men la den stå der og minne om gamle tider..


Vi fjernet sengen som stod på kontoret/gjesterommet fordi pus tisset på madrassen jevnlig.. Så nå har jeg sprayet stolen med en spray som heter Get Off, som kan sprayes ute og inne for å unngå at katter og hunder markerer seg på f.eks en sofa eller inngangsdøren. Den lukter sterkt av sitron og pus har enda ikke markert seg på denne stolen. Vi sprayet den på et pledd vi la i sofaen også, og pus tar omveier rundt det. Sjekk for eksempel nettbutikken MyPetShop, eller din nærmeste dyrebutikk. Når uhellet først er ute har vi brukt en spray som heter Piss Off, som desinfiserer og nøytraliserer lukten. Begge er kjøpt i en lokal dyrebutikk og har funket bra til nå.

Kommentarer

Populære innlegg