Jeg vil så gjerne gjerne gjerne ha en sånn.. Kan jeg?

Jeg har en liten ønskeliste til huset, noen litt mer uoppnåelige enn andre.. Og én av de tingene som ligger litt i grenseland mellom "aldri" og "kanskje" er et 50-talls kjøleskap fra Smeg!

Dette kan man bla kjøpe på Rikall Norge AS. Men det koster rundt 24 000 kroner.. Med andre ord bytter jeg ikke ut vårt 1 1/2 år gamle kombiskap i børstet stål med det første.. MEN når jeg satt på hytta og leste Bolig Pluss sist helg fikk jeg et godt tips.

                                   (bildet er lånt av Easier.Com)

Gorenje har en retro kolleksjon hvor de selger bla dette kjøleskapet i kremfarge til rundt 10 000 kr.. Så med mindre man MÅ ha Smeg så kan man kjøpe en Gorenje og fortsatt ha 14 000kr igjen til å spare, eller kjøpe noen andre ting til huset, eller kanskje man i grunnen ikke hadde 24 000 kr stående på konto uansett..

Kommentarer

Populære innlegg