Morgenstund har gull i mund..


Våknet til en nydelig morgen med blå himmel og sol ute. Prinsessen sov helt til 07 og slumret i "storesenga" frem til halv 8. Jeg husker knapt tilbake til den tiden hvor det å stå opp kl.10 på en lørdag var tidlig.. Nå er jeg heldig om jeg får sove til halv 8..


Pus ventet spent på at havregrøten skulle bli ferdig. Det merkelige er at hun faktisk ville ha litt kald havregrøt etter frokosten. Spiser andre katter denslags? En annen favoritt er kald tomatsuppe.. Merkelig katt..


Prinsessen får havregrøt til frokost i barnehagen, så jeg tenkte jeg skulle teste det hjemme også. Hun har aldri vært en frokostperson, men det var før hun fikk havregrøt! Hun spiste 2 1/2 porsjon før hun sa "takk for maten, den var veldig god", slik de har lært i barnehagen. Mor var veldig fornøyd, selv om både smekke, genser og duk må vaskes. Har en bunke gamle duker liggende, for bordet tåler ikke å bli vasket alt for mye, og i dag ble det altså en rød duk fra 70tallet. Viktig å ha duker som tåler å bli vasket annenhver dag.

Kommentarer

Populære innlegg