Back to the 50's!

Jeg har en mann som er stor fan av 50tallet og klesstilen fra den tiden, og selv om jeg ikke drar det like langt som han må jeg jo innrømme at jeg elsker 50talls kjolene! De er feminine, kler mine former, og man ser jo nesten alltid en smule bedre ut i en kjole og høye heler! Desverre er det ikke et alt for stort marked for den slags kjoler, med mindre man bor i Oslo og kan besøke for eksempel Los Lobos eller Angle's Speed Equipment.. Men fatt mot, man kan besøke nettsider slik som Daisy Dapper og bestille kjoler, bukser, badetøy eller andre duppeditter fra "the 50's", eller bare vindusshoppe..

                                       (bildet er lånt fra Daisy Dapper)

Jeg vil ha denne kjolen!! Men jeg har jo nettopp hatt bursdag, så det får bli til jul.. Kanskje.. Man kan jo håpe.. eller spare!

Kommentarer

Populære innlegg