Ny jobb for den gamle tallerkenhyllen

Da vi flyttet inn i huset vårt stod det noen få ting igjen fra den forrige eieren. Tallerkenhyllen på kjøkkenet var noe av det første som ble tatt ned og lagt på loftet.. Men under en lesestund av et eller annet interiørblad fikk denne husfrøyen en idé..
Etter et lag med svart bengalakk kunne hyllen igjen brukes, nå som bokhylle. Et billig tips, og bøkene tar liten plass på veggen.
PS.  Det er mange gode matoppskrifter i den kokeboken som heter "Rett fra hjertet".

Kommentarer

  1. Så smart! Det hadde jeg aldri tenkt på selv. Synes forresten det er synd at du ikke har en kudosknapp her inne, en sånn liten "jeg liker dette"-funksjon :) Nå blir man jo nødt til å skrive det selv. Men okei da: kudos for smart løsning!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg er ikke så dreven at jeg vet hvordan jeg skal få satt inn "me like" knapp.. Men jeg skal sannelig se etter det! :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord til meg! Det setter jeg stor pris på :) Ha en fortsatt fin dag!

Populære innlegg