Regneværssyssel..

Det regner.. og regner litt til..
Dette er da ingen Sørlandssommer! 
Og akkurat i dag er jeg spesielt glad for at jeg ikke er på Hovefestivalen.. 

Jeg og Storesøster lager armbånd, smykker og øredobber i skitværet.
Jeg kjøpte inn flere esker med perler i ulike farger og størrelser fra Panduro Hobby 
(som forøvrig har salg på en del hobbyting nå..), 
så nå kan vi perle hver eneste regnværsdag hele sommeren! 
Jeg fant ut at armbåndet jeg lagde var litt "svenskt" i fargene, men så har jeg jo noe svenskt blod langt ute på min morfars side.. Så det må være grunnen..
Men forhåpentligvis er det slutt på regneværet fra og med i morgen..
Hvis ikke,- vi har perler!
 
Ha en herlig helg!
For de som bor i nærheten av meg,- husk Flostaregattaen i Kilsund!
 

Kommentarer

Populære innlegg