6 års bryllupsdag




Tenk at vi har vært gift i 6 år!
Det var en smågrå dag, akkurat som i dag, med noen gløtt av sol.
Husbonden hadde ordnet det slik at en venninne og kollega kom hjem til meg og fikset hår og sminke. 
Og det ble helt perfekt!
For alle de som bor i Oslo, sjekk ut Pia sin 50talls salong; Billie Bang's Barbershop

Min bestemor lånte meg brudesløret sitt, og min kjære husbond hadde bestilt brudebuketten min, en stor bukett Marthaliljer. Det er en gammel tradisjon at mannen kjøper brudebuketten, og dessuten likte visst ikke damene på min side idéen min om å bruke nyperoser (som jeg fremdeles synes hadde vært en fin bukett!).

Min far kom for å kjøre meg til kirken, men før vi dro dit ga han meg et nydelig gullarmbånd som har vært min farmors. Og heldigvis passet det også perfekt sammen med kjolen og øredobbene jeg hadde valgt!


 

















 På fredag fikk Storesøster se brudekjolen min, og da måtte jeg jo selvsagt ta den på meg.. Og etter 6 år og to barn var jeg meeget spent på om jeg i det hele tatt skulle få kjolen over hoftene..
Men sannelig fikk jeg den på meg (selv om det ikke er noe å vise her på bloggen).. Storesøster var henrykt, og husbonden syntes at jeg kunne ta på meg brudekjolen litt oftere. 

Jeg elsker deg, kjæresten min!

Kommentarer

  1. G R A T U L E R E R til dere begge !!

    Liker bloggen din og legger meg til som ny følger :-)
    Ha en fantastisk fin brullypsdag !
    Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord til meg! Det setter jeg stor pris på :) Ha en fortsatt fin dag!

Populære innlegg