Vi har blitt båtfolk!


Endelig har vi fått kjøpt båt! Er ikke ekte Sørlending hvis man ikke har båt har jeg hørt.. Nå er det kanskje en litt rar tid å kjøpe båt på, men som nytt medlem av "båtfolket" vet jeg jo at høsten er den beste tiden å kjøpe båt på, sånn økonomisk sett.. Nå var ikke dette akkurat noen vanskelig handel, for vi kjøpte båten av min far, og jeg har selv vokst opp med denne båten. Tror mamma og pappa kjøpte båten da jeg var rundt 10 år gammel. Båten er full av gode minner!! Jeg og husbonden hadde til og med bryllupsnatten vår i denne båten (selv om noen i familien mente det var galskap..)! Åhh, jeg drømmer allerede om å våkne til lyden av klukkende vann, stupe ut i det 25 graders varme havet (for det er det jo alltid om sommeren..), for deretter å sette oss og spise en god frokost i solskinnet.


Disse sjarmerende bildene er fra den originale brosjyren fra rundt 1981 (mitt fødselsår!), og de har jeg lånt fra en annonse på Finn. Der kan dere også se flere bilder fra båten, selv om det ikke er akkurat den samme båten som vi har kjøpt.. Det kommer nok garantert flere bilder av båten til sommeren, men akkurat nå ser den litt trist ut der den står på slippen inne i båthuset.. stakkars liten..



Kommentarer

  1. Ingenting er som å være i båt om sommeren. ♥
    Tenker dere gleder dere!
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  2. Gjett om :) Synd det er så lenge til sommeren.. I dag har vi vasket kalesje og båtputer!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord til meg! Det setter jeg stor pris på :) Ha en fortsatt fin dag!

Populære innlegg