Hurra for..

...EAMES sine fine stoler! 




Etter en tur på Barbu Interiørhus står de nå i vår spisestue! Og de passer akkurat så perfekt inn som jeg hadde regnet med.. Man kan i grunnen ikke trå feil med disse stolene! De passer like godt inn i vårt lille hus med gammelt interiør som de ville ha gjort i et moderne hus med gulv-til-tak-vinduer! En sjelden design klassisker som aldri går av moten.. Spør du meg.. Spør du derimot min bestemor sier hun at disse plastikkgreiene er en uting som ødelegger hele spisestuen min.. Og det er det kanskje også noen bloggere der ute som er enig i?

Kommentarer

  1. Var dødskult med "plastikkstolene" ;) til de gamle møblene!!! Og ja, syns absolutt du burde bli med på Øyeblikks fotokonkurranse :) Gøy!!
    Ha en super dag
    klem Tove

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord til meg! Det setter jeg stor pris på :) Ha en fortsatt fin dag!

Populære innlegg