"My own, my precious!"

(Tiøresspørsmålet i denne runden er hvor tittelen på blogginnlegget er tatt fra..)

Jeg ble helt forelsket i et skap! I den nyeste utgaven av Rom123 var det noen produkter fra nettbutikken Precious. De har også verksted og showroom i Grevinneveien i Tønsberg. De baserer seg på å redesigne gamle møbler, og resultatene er fantastiske! For å sitere fra deres egen hjemmeside; "Precious handler om å gi brukte møbler, som fortjener det, et nytt liv". For en husfrøy som meg, hvor over halvparten av møblene i huset er nettopp arvede og/eller redesigna er dette en glede å høre!


Og gjett om jeg ble inspirert til å pusse opp enda flere møbler etter å ha sett de fine bildene fra hjemmesiden deres. Se særlig på de utrolig fine oppbevaringsløsningene de har laget, særlig skapet de kaller "Porky". Desverre er jo flesteparten av produktene solgt, men nettsiden er jo også en utømmelig kilde til inspirasjon.

Det første jeg vil sette i gang med er å lage et slikt skipskasseskap som de har laget, for jeg har 3 "trunker" hjemme som fint kan brukes til det! Og med en baby som snart vil hilse på verden hadde det vært perfekt med et lite skap.

Det jeg da trenger er;
  • Én stykk skipskiste (HAR)
  • Én stykk tapetrull på cirka 1x2 meter
  • Én stykk knott (HAR)
  • Fire stykk hjul til å skru fast i skipskisten (Clas Ohlson?)
  • Én stykk kleshenger-stang/pinne/kosteskaft (Europris?)
  • Eventuelt litt maling eller lakk (HAR?)

Kommentarer

Populære innlegg