Stoff og Stil


De siste ukene har bestått av jobb, sykehusbesøk og hjemmekvelder foran tv.. Ikke veldig inspirerende, og ikke veldig energi-skapende. Husbonden har nå vært på sykehuset i 2 uker og ser ut til å måtte bli der i mange uker fremover.. Jeg kommer meg derfor ikke akkurat mye ut av huset for tiden, og gleden var derfor stor da det i dag lå 2 fine kataloger fra Stoff og Stil i postkassen min. Bare synd jeg ikke er supergod på symaskinen, bare brukbar til enkle ting.. Men det er jo lov å la seg inspirere!

Her er noen av mine favoritter fra Stoff og Stil:




Kommentarer

  1. Elsker møblene på det nederste bildet!

    Jeg var på åpningen av Stoff og stil i Oslo i går. Flott butikk! Det er så mye fint i den nye katalogen!

    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord til meg! Det setter jeg stor pris på :) Ha en fortsatt fin dag!

Populære innlegg