Elektrisk Bureau


Jeg har lenge sett etter noen kasser eller esker til å ha i stuen. Og igjen kom min bestemor "to the rescue"! Hun hadde noen gamle trekasser hun hadde fått av broren sin da han jobbet i en elektrikerbutikk og de kunne jeg få. Jeg har klistret på flere filtknotter under eskene, noe som hjelper litt mot riper.. (Jeg ville aldri valgt furugulv hadde jeg valgt selv.. desverre var det slik da vi flyttet inn..)





 Eskene er solide, så nå må jeg bare finne ut av jeg skal putte oppi de. Kanskje stearinlys og servietter? Eller interiørblader? Eller noen av lekene til prinsessen min? Tegnesaker?

Kommentarer

  1. Stilige kasser :) Det er furugulv her også, du finner ikke et eneste møbel som ikke har knotter under seg - du kan jo ripe opp gulvet med en
    negl :)

    Ønsker deg en fortsatt god dag.
    Klem klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord til meg! Det setter jeg stor pris på :) Ha en fortsatt fin dag!

Populære innlegg