Ull og lin gjør sofaen fin..


Jeg oppdaget fort at linsofaen vi kjøpte i sommer kommer til å få slitte armlener i en fei hvis ikke vi legger noe over de, og i motsetning til putene som har avtakbare trekk kan altså ikke armlenene vaskes i maskin. Min bestemor har alltid brukt hvite heklede armlenebeskyttere på sine sofaer, og jeg foreslo å bruke det samme her. Men det var ikke snakk om at husbonden skulle ha noe så feminint på sofaen, så jeg måtte gå til plan B.. Så da ble det hvite skinnfeller istedenfor, og det synes jeg ble veldig fint.


Jeg oppdaget da etter at jeg tok bildet at vi har en fjernstyrt racerbil og en ballong under sofaen.. hehe Sånn er det å ha barn! Men jeg må si at når jeg nå kikker på bildet har jeg fremdeles veldig (!) lyst på hvite gulv. Det er bare jobben med å flytte møbler, pusse ned gulvet, male flere strøk etc etc som ikke frister like mye..

Kommentarer

Populære innlegg