En seng med sjel..


I våres var denne husfrøyen så heldig at hun kom over denne smijernssengen på finn.no. Eieren fortalte at den var funnet i en jordkjeller og var mest sannsynlig fra 1800-tallet. Den var blitt lakket og fikset opp, og kan både brukes som åpen seng og som lukket barneseng. Herligheten kostet kun 500kr, så jeg jublet høyt for meg selv når jeg skjønte at ingen andre hadde kommet før meg.


Madrassen måtte vi skjære til selv fra en skumgummimadrass, men det var jo ingen sak. Med et strikket lappeteppe fra prinsessens oldermor passet sengen perfekt inn i huset vårt og prinsessen er veldig stolt over å ha fått "stor jente seng".

Kommentarer

  1. For en fin skatt du fikk tak i!♥
    Sengen var jo så nydelig og teppet likeså, flott å ha en oldemor som kan kunsten♥ Forstår at prinsessen er stolt♥
    Takk for koselig hilsen hos meg, herlig du du tittet forbi meg så fant jeg deg også ;)
    Nyt av deilige høstdager, titter snart tilbake♥
    Klem klem Anki

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord til meg! Det setter jeg stor pris på :) Ha en fortsatt fin dag!

Populære innlegg