En vase til begjær..

Jeg ELSKER villblomster, og på denne tiden av året kan jeg heldigvis fråtse i blomster både ved hushjørnet, langs veikanten, og i skogen. Problemet er at jeg som regel ikke finner en vase jeg liker, og jeg ender som regel opp med å bruke et norgesglass, et shotglass, et vannglass, eller noe annet som passer mine små og store buketter.


Men er ikke denne vasen fin? "Grass" fra Normann Copenhagen, designet av Claydies, kan blant annet kjøpes på nettet, f.eks på Royal Design eller Hay. De kommer i 3 ulike størrelser, og koster fra ca.250kr til 550 kr. Vasene er laget av steingods. (bildet er lånt fra Royal Design)


Kommentarer

  1. Vasen var kjempelekker!
    Selv liker jeg veldig godt norgesglass til markblomster, gir meg en deilig bestemorfølelse! Plukket alltid markblomster på besøk hos bestemor, å det fikk komme i et slitt vannglass eller et norgesglass på bordet!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord til meg! Det setter jeg stor pris på :) Ha en fortsatt fin dag!

Populære innlegg