Time flies by..


Det er sannelig ikke rart dagene går unna i rasende fart.. 
Morgenstund med to unger, bringe og hente, jobb og møter, trening, middag, handle, rydde og vaske, jobbe i hagen, sosialt med barna, kvalitetstid med sin kjære, en te med en venninne, få nye idéer til hus og interiør, legge seg til nogenlunde riktig tid, lese en bok man ikke har tid til å lese ellers på dagen.. 

Det  har gått noen år siden sist jeg brukte bloggen aktivt. Men nå er lysten til å blogge kommet tilbake, og da var det jo ekstra morsomt å se at selv om bloggen så og si har vært urørt i 2 år har jeg daglig folk som titter innom. Man kan jo få dårlig samvittighet av mindre..

I tiden fremover kommer jeg til å fokusere mine blogginnlegg på det samme som alltid,- hvordan jeg prøver å få til en grønnere hverdag for meg og mine. Og kanskje kan jeg også inspirere andre til å gå inn på den samme, grønne veien!

Velkommen hit, og velkommen tilbake! 


No wonder time flies by so quickly.. With two kids sent off to kindergarten and school, work and meetings, exercise, dinner, shopping, tidying and cleaning, working in the garden, quality time with both kids and my dear husband, a cup of tea with a friend, getting new ideas for our house and interior, going to bed before midnight, reading a good book....
It's two years since I last published anything on my blog, but as spring enters I am once again tempted to share my thoughts on how to make a more eco-friendly home for me and my family. And maybe I can even inspire some of my readers to go down the same, green path.
So welcome, and welcome back!


Kommentarer

Populære innlegg