Mens vi venter på båtlivet..

 Husbonden har pusset båt som en annen båt-helt de siste ukene!
Han ordner til og med en dusj med varmt og kaldt vann bak på badeplattformen!
Hurra for handymen!


Husfrøyen, eller kanskje jeg heller får skrive båtfrøyen, har handlet nanotec (eller gudene hva det heter..) og fenderrens, kalesjeimprignering og vanntankrens.. og blå vaskekluter.. og 15 oppbevaringsboller i ulike størrelser.. og nå må jeg komme meg på Maritime og få kjøpt meg en vest, for den jeg hadde på ungdomsskolen tror jeg desverre har blitt litt for liten..


Storesøster på snart 5 år gleder seg stort til å få sitt eget rom i båten (dvs kabinen foran), men er mer skeptisk til å måtte låne den bort til eventuelle båtgjester..  Lillesøster tar livet med ro og synes nok det er helt greit å sove i kabinen bak, sammen med mamma og pappa, en liten stund til.


Nå kan (snart) bare sommeren komme!
Og det skal jo selvsagt bli en superdeilig Sørlandssommer med tropenetter og 25+ i havet!

Ha en super lørdag!

Kommentarer

Populære innlegg