Kontor eller gutterom?


I vårt hus kan aldri mannen min protestere på at jeg for eksempel kjøper for mange par høyhælte sko (selv om jeg jo selvsagt ikke gjør det...."for mange" er jo ikke et satt antall), for han har snart fylt hvert eneste ledige hjørne av kontoret med ulike strengeinstrumenter (som jeg ikke kan navnet på halvparten av..) og LP-er. For all del, det var jo musikergutten jeg ble forelsket i, så jeg kan vel ikke protestere for mye. Men jeg innser jo snart at vi i grunnen burde hatt 2 kontorer, ett hver..




















1977 kalenderplakaten fikk vi gratis på en bruktbutikk, fordi mannen min visstnok liknet på Elvis.. Og Elvis døde da i 1977,- samme år som mine foreldre fylte 18 år!

Kommentarer

  1. Kan ofte hope seg opp når man er flere om rommet ja! Heldigvis får jeg ha kontoret mitt i fred :)If you have some free space, give the man a room! ;) Jeg synes det er fint med LP plater på stua, har tatt med mamma sine fra loftet og isteden satt opp trommesettet til mannen-for det "bråker" :-)) jeg tror det begynner og sige inn hos mannen også ((for jeg har bursdag snart, og vær sikker på at jeg roper høyt hver dag hvor mye jeg heller ønsker meg LP spiller enn undertøy!;))
    Og ungene elsker musikk!! :)
    mvh :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord til meg! Det setter jeg stor pris på :) Ha en fortsatt fin dag!

Populære innlegg