Påskeaften!






Jeg og Prinsessen har vært på fjellet noen dager, og der kom vi til en påskepyntet hytte. Bestemor har aldri vært en minimalist! Det var en merkelig hyttepåske; med bikinivær, bjørkespirer, fuglekvitter og vårlukt. Som regel er det snø, skiturer, appelsiner og grillpølser.. Men jeg fikk i alle fall lest noen flere av Margit Sandemoes "Sagaen om Isfolket", en fast hyttetradisjon for min del. Da vi kom hjem pakket vi kjapt ut av bilen og plukket flere vårbuketter. Prinsessen pyntet også stuebordet med et nydekorert påskeegg og en lodden kylling, og 2 nylagde tovede påskedekorasjoner. Mer trenger man ikke for å få litt påskestemning!



Kommentarer

  1. Så fin påskepynt. :)
    Ja det har vært en flott påske i år. :)
    Ha en fin påskeaften, gleder meg til å følge deg videre. :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord til meg! Det setter jeg stor pris på :) Ha en fortsatt fin dag!

Populære innlegg