Da er årets bikini i hus!


Jeg er kanskje litt for optimistisk, men jeg har bestilt årets bikini på nett og fått den vel i hus. Nå regner jeg med at det blir en nydelig sommer fra medio mai til høsten setter inn i slutten av september!
Å finne en bikini som både passer og ser bra ut er alltid et mareritt. Og det hjelper jo ikke akkurat å bli såkalt velsignet med et større frontparti, ei heller å få barn.. Men i år har jeg endelig funnet en bikini som gjør alt jeg ber den om, nesten..

Ellos.no har fått et nytt (i følge dem selv) eksklusivt badetøysmerke kalt Abecita, og her fant jeg den perfekte bikinitoppen! Jeg liker 50talls stilen, men de har den også i andre farger. Nå kan sommeren bare komme! Og gjerne litt ekstra skattepenger (har ikke fått sjekket enda), så kanskje det til og med kan bli en liten forsmak-på-sommeren-tur.

Kommentarer

Populære innlegg