En liten kommode..

Jeg skulle egentlig ta bilde av den fine bursdagskaken som jeg brukte 1 time på å lage i går kveld, men når jeg nå sjekket bildene på pc-en ser jeg at de for mørke.. med blits blir de for lyse og uten blir de for mørke.. Tror jeg skulle valgt fotolinjen når jeg gikk på folkehøyskolen, og ikke kunst og håndverk, så kunne jeg kanskje tatt noen skikkelig gode bilder. Og så skulle jeg kanskje kjøpt et bedre kamera også..


Men jeg kan jo derfor vise enda en av kuppene våre fra i går.. Husbonden var meget overgitt over hvor mye jeg skulle ha med meg hjem fra brukthandelen, men han satte i alle fall i gang å male den med sort bengalakk (selvsagt) med en gang vi kom hjem. Vi lot skuffene forbli i original farge og ble veldig fornøyde med resultatet! Nå skulle kontoret i prinsippet vært hvitt og lys grått, men det må vi visst glemme.. Får heller bli et rom med inspirasjon fra 60 og 70tallet!

Kommentarer

Populære innlegg