Noen kongler, og en skatt..

1 minutt fra jobben min befinner det seg en bruktbutikk som heter "Mitt skattekammer". Og butikken lever virkelig opp til navnet sitt! Den er drevet av en fargerik dame og mannen hennes (og en skjønn hund). Butikken har tre avdelinger, ut i fra verdi og pris. Her finner man med andre ord alt fra loppiser til dyre antikviteter.


På "Mitt skattekammer" har jeg handlet alt fra klesskap fra 50tallet til håndbroderte overlaken, og i dag var jeg så heldig at jeg fikk tak i denne glassklokken. Den ser ut til å være håndblåst og er blytung, og den passet perfekt sammen med fatet mitt. Jeg har samlet på kongler i alle mulige størrelser og varianter helt siden ungdomsskolen (merkelig hobby, men var meget glad i julen allerede da..), og noen fikk plass inni glassklokken.

I kveld skal jeg og en god venninne bake julekaker og lage litt julegodis! Jeg elsker jul!!

Kommentarer

Populære innlegg